expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

HeartBeat

Followers

Korang Yang Ke...

Monday, February 23, 2015

Bala Is Everywhere

Assalamualaikum...

Dah nak masuk bulan Mac 2015. So far hidup aku dah ada cacat cela sikit-sikit.

Gaji aku bulan lepas bolehlah dikatakan banyak. Tapi tak dan 2 minggu dah tinggal sikit. Kenapa? Why? Porquoi?

Aku pun tak tau. tapi most portion duit tu hilang akibat kena saman. Lepas tu helmet kena rembat. Moga pecah kepala manusia yang rembat helmet aku.

Pernah tak rasa gaji banyak tapi cepat habis? Macam tak sempat nak menikmati keseronokan tu.

Mungkin ada berkait rapat dengan kaf ba ro kaf alif ta nun. Keberkatan. Hmmm

Degup Jantung

Related Posts with Thumbnails

Pengunjungku Dari Luar Negara

free counters
Web Analytics