expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Followers

Korang Yang Ke...

Friday, September 13, 2013

American Series Yang Start Bulan 9

Assalamualaikum...

Baru sempat nak hapdet satu entri. Bizi je sekarang ni. Hiks...

Dulu aku pernah cerita yang aku suka layan series. Bila dah jumpa link, terus donlod. Terima kasih kat Internet Download Manager. Hehehe....

So, bulan 9 ni banyak series yang aku layan nak start season baru. Makanya sesi mendonlod sampai lebam akan bermula. Untuk sesiapa yang layan series jugak, aku nak share beberapa series yang bakal start pada bulan ni

1) How I Met Your Mother (Season 9)



2) Suits (Season 3)


*Dah start lama dah tapi nak jugak letak dalam list. :P

3) Once Upon A Time (Season 3)


4) Revenge (Season 3)


5) The Mindy Project (Season 2)


5) The Good Wife (Season 5)


6) Bones (Season 9)


7) New Girl (Season 3)


Dan tak lupa, reality series juga. :D

1) The Amazing Race (Season 23)


2) The Voice US (Season 5)


3) Survivor (Season 27)


*Gambar ihsan Google. :)

Ahh... bila dah reti donlod, who needs ASTRO? Ataupun layak dipanggil ASTERUK??

Lepas balik kerja, release tension, boleh tengok. :)

*7e tempat aku kerja tutup sebulan kena renovate. Hehehe...

No comments:

Degup Jantung

Related Posts with Thumbnails

Pengunjungku Dari Luar Negara

free counters
Web Analytics