expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

HeartBeat

Followers

Korang Yang Ke...

Monday, October 1, 2012

Perangai mintak maki

Assalamualaikum...

Kisah "Hectic Week" aku ditamatkan begitu sahaja. Sebab aku dah malas nak menaip pasal tu. Nak cerita kisah lain pulak.

Sekeliling kita memang ramai perangai orang yang selalu mintak carut marut dan caci keji kita. Sengaja mahukan dosa kita bertambah-tambah. Orang macam ni memang patut di rejam.

Tambah-tambah lagi orang yang suka buat prank kat kita. Buat prank tu pulak over sangat. Sampai semput, lelah, mengah dibuatnya.

Aku paling benci bila tertengok prank video. Terutama sekali bila keluar makhluk jahanam ni:

http://images.toocharger.com/img/graphiques/gifs-animes/cinema/autres/exorcist.73210.gif

Siapa jahanam sangat buat aku macam ni, kot-kot nyawa aku ditarik bila aku terkejut tengok video prank tu, aku tarik dia masuk nurakka. FFFUUUU~

~Rage tetiba~

Degup Jantung

Related Posts with Thumbnails

Pengunjungku Dari Luar Negara

free counters
Web Analytics