expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Followers

Korang Yang Ke...

Saturday, September 24, 2011

Lego yang awesome!

Assalamualaikum~

Entri ni sebenarnya diambil dari blog lama aku di Wordpress. Tergerak nak letak kat sini.

Suka main Lego? Yeah. Aku pun suka. Permainan ni direka konon-kononnya untuk menyemai minat kanak-kanak terhadap bidang rekacipta dan kejuruteraan.

Aku ada jumpa beberapa binaan Lego yang aku rasa sangat awesome. Korang aku tak tahulah. Kalau rasa awesome jugak, jom tengok ramai-ramai.

Kasut ni boleh pakai tak?

Apa benda nih aku tak tahu tapi sangat superb!!!

VROOMMM!!!

Macam dungeon and dragons je...

Belanda versi lego

Yang ni sumpah smart designnya

Ironman dah jadi Legoman

GoogLEGO...

Wall-E pun ada...

Polar Express

Kreatif. Siapa kata Lego ni permainan budak-budak? Yang buat rekaan kat atas ni pun bukan budak-budak. Haha~

1 comment:

Unknown said...

aku tak pernah main benda alah ni

Degup Jantung

Related Posts with Thumbnails

Pengunjungku Dari Luar Negara

free counters
Web Analytics