expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Followers

Korang Yang Ke...

Monday, May 9, 2011

"Infinity Downline Tipu" keyword popular di My Precious Blog

Assalamualaikum...

Saban hari aku cek Nuffnang. Bukan sebab duit. Gi mam la dengan duit. Malas aku peduli. Aku hanya cek berapa orang masuk lepas tu cek keyword popular.

Sepanjang bulan lepas, ni keyword popular di blog aku.



Damn. Gay mana pergi cari Arja Lee tu? Ciss...

Yang atas sekali tu. Infinity Downline Tipu. Femes rupanya. Aku pun cuba mencari kat Google.


Top search rupanya. Patutlah... Bangga kejap. Hehe...

Pendek kata, janganlah join mana-mana benda alah ni semua ye. Tak de guna pun. Lebih Baik usaha sendiri dapatkan duit tu. :)

1 comment:

Hanim Mahali said...

ahaha.... tipu punya pasal...

Degup Jantung

Related Posts with Thumbnails

Pengunjungku Dari Luar Negara

free counters
Web Analytics