expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Followers

Korang Yang Ke...

Thursday, October 28, 2010

Day 2: Financial Accounting. Another Disaster

Assalamualaikum...

Rasa pelik sejak kebelakangan ni. Bila tengok siapa yang view blog aku, aku jadi tertanya-tanya. Kenapa? Tengok gambar di bawah:

Wonder who are you~

Maybe tak pelik pun bagi orang lain. Tapi aku jarang-jarang dapat pengunjung dari tempat yang sama berulang kali. Just wonder je lah. Ada kawan-kawan aku yang further study kat Portugal ke? hurm~



So untuk my silent reader, posso lhe fazer uma pergunta? (may i ask you a question?)


quem é você?
(who are you?)

Itu menggunakan Google Translator ya. Entah betul ke tidak. Ahaha~

*********************************

Aku baru je habis paper kedua aku untuk hari ini. Asas Perakaunan dan Kewangan. Hurm~ Entah apalah nak jadi. Kali ni memang speechless. Walaupun sudah diberikan spot soalan semalam, still mereng-mereng je menjawab.

Objektif ada 50 soalan. Tah berapa je yang aku jawab betul. Yang lain, menggunakan bazooka je. TREEEETETETTTTTTTEEETTTT.... tu dia bunyi tembakan ke atas kertas objektif. Haha~

Subjektif. Big portion of mark. 5o markah. Dan konfem2 aku takkan dapat hatta 0.000001 pun markah itu. Satu soalan tak sempat jawab, dan satu lagi hentaman kasar. Aduh~

Just wonder kenapa aku bebai sangat ni?

*jangan jawab kenapa aku bebai. Aku delete komen kang. Haha~

Target: Mungkin repeat subjek ini. C- kebawah.

No comments:

Degup Jantung

Related Posts with Thumbnails

Pengunjungku Dari Luar Negara

free counters
Web Analytics