expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Followers

Korang Yang Ke...

Tuesday, August 17, 2010

Rupamu menawan. Tapi namamu...

Assalamualaikum...

Kat Facebook ada sesuatu yang sangat-sangat kelakar, menggelikan hati aku, dan buat aku macam orang sewel.

Nak tau ape?

TARA!!!!!!!!!!!!

First time aku melihat BABI yang boleh disentuh (tapi batal air sembahyang dan dosa laa) dan sangat cantik.

Ada fan page dia kat Facebook. Sila-sila lawat ye. Type je BABI. Jadi fans sekali. Dan fansnya, mostly MELAYU MALAYSIA. Yang langsung tak pernah kenal siapa minah Itali ni tapi sebab nama dia BABI, maka terus meletup namanya. HAHAHA~

Ini ialah view page fansnya:



See? Semua melayu. Haha... Dan komen mereka ni lah yang buat aku sewel dan binawe sebab gelak sorang-sorang. Nasib baik aku duduk bilik single. Kalau ade rumet, ngan dia-dia sekali aku ajak jadi sewel. Hahaha...

Tapi kesian la kat dia. Huhu... Dah la cantik. Aku cam fall in love pulak. Hahaha... So, aku consider panggil nama sebenar dia je. Lagi cantik dan indah. SILVIA MANNAI.

Kan ke elok? Watpa la hang pilih BABI jadi nama glamor hang~



Tengok tu. Die like wallpost aku! Ahahaha...

2 comments:

Degup Jantung

Related Posts with Thumbnails

Pengunjungku Dari Luar Negara

free counters
Web Analytics