expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Followers

Korang Yang Ke...

Saturday, July 24, 2010

Menyampah

Assalamualaikum...

Orang kata kalau kita ada benda yang kita tak suka, buang je. Tapi aku masih simpan lagi. Dan bila aku tatap, rasa nak maki, caci. carut, segalanya ada.

Apa dia?

Biar aku tau sendiri. Open sangat nak stori kat blog. Nanti sah-sah jadi bahan caci makian di belakang.

Kenapa aku simpan lagi? Entah.

Oh, dah tau. Untuk develop rasa benci dan dendam yang teramat. Bukanlah... walaupun ada terselit sikit niat itu. Hahaha...

Rasa tak mau buang. Sebab nak jadikan itu satu kenangan yang pahit yang masih aku ingat. Jadi kubiarkan je ia disitu, tidak berusik. bila boring, aku tengok balik dan aku memaki-maki lagi.

LAYAKLAH!! KO HENGAT KO TU DIVA???!!!

~mood x stabil~

2 comments:

Degup Jantung

Related Posts with Thumbnails

Pengunjungku Dari Luar Negara

free counters
Web Analytics