expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Followers

Korang Yang Ke...

Tuesday, July 27, 2010

Aku guna BlackBerry...

Assalamualaikum...

Banyak duit kau. Haha...

Memang aku tak mampu nak beli BlackBerry sekarang ni. Lagipun sayang la kat Nokia 5800 aku tu. Haha...

Agak-agak berapa ribu ye???


So, nak feeling ada BlackBerry pon jadilah. Haha... Jadi ini yang berlaku di Facebook semalam:

Tengok aku update guna apa...haha

Aku tak ada BlackBerry pun boleh update stauts guna BlackBerry. Haha... Macammana aku buat?

Its a simple trick. Pergi je kat website ni. Then sign up je. Start la buat status korang guna pelbagai devices. Nokia 3310 pon boleh. Haha...

~nanti mesti ada yang marah aku beli BB ni... padahal trick internet je. Haha~







5 comments:

Just Me said...

best sgt weh.. hahaha..
trick untk tipu org heheh suke2..
thanks share

Unknown said...

bek tobat..dosa taw..kan x smpat nanti..gitew!!

IQBAL ZARIN said...

asumira: welcome... nanti leh update status guna public phone pulak. haha

rozuan: matilaa... ahahaha... aku nak gak merasa update status gune BB... haha

(✿◠‿◠) said...

ooooo..... men tipu upenyer.. mane aci.

dee dieya said...

hey hey hey.

ta bole lorh.hehehe.

Degup Jantung

Related Posts with Thumbnails

Pengunjungku Dari Luar Negara

free counters
Web Analytics