expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

HeartBeat

Followers

Korang Yang Ke...

Wednesday, February 4, 2009

KMPh ke KMT ni???

Pengajian aku kat matrik Pahang ni x lame dah. Bulan 4 ni abes la... Sepanjang aku belajar kt matrik ni, 1 bende je yg aku tertanye2.

NAPE LA RMI SGT BUDAK TERENGGANU KT CNI?

No offense k... sori bebudak Terengganu

Sbnrnye, aku naik lemas kt matrik ni. Pg kuliah, loghat ganu. Pg kafe, loghat ganu. Pg library, pn dgr loghat ganu. Even aku pg toilet pn dgr loghat ganu. Smpi aku pn sakit telinge dgr loghat ni.
persoalan ni bermain2 dalam kpale aku...

KOLEJ MATRIKULASI PAHANG
jd
KOLEJ MATRIKULASI TERENGGANU???

ARGGH!!! NIGHTMARE!!!

X leh wat ape. Diorang pandai. Nasi dagang nyer angkara. Aku tau dri awal, da lame aku wat nasi dagang jd cekedi aku.

Aku berharap aku dapat berambus secepatnye dari matrik ni. Lemas....

N aku harap aku x kene ISA sebab post aku ni. Hehehe...

~mung makang ikang dalang pinggang~

Degup Jantung

Related Posts with Thumbnails

Pengunjungku Dari Luar Negara

free counters
Web Analytics