expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Followers

Korang Yang Ke...

Tuesday, November 11, 2008

Sori...

Maaflah lame x update blog. Wireless byk problem la. Huhuhu...

Alhamdulillah semester dua ni byk perkara baru aku belajar. Dpt lecturer baru. Ha! Aku nk stori pasal lecturer tutor math aku. Huhuhu.... sangat garang. Aku pun x tau la nape garang sangat. 1st hour ngan die, 3 classmate aku kene halau sbab x dpt wat completing da square. Diorang dpt bwat sbnrnye. Just careless je. Salah sign. Bese la tu. Hehehe... Maybe on the negative side aku, aku rase x patut wat gitu. X bleh terang leklok ke??? But on my positive side, its for their own good. For me too. Nanti x la diorang n aku wat mistakes yg same. N maybe nak kami respect die je. Baiklah cikgu... saye sentiase respect cikgu. Garang2 die pun ade baiknye untuk aku. Beze dgn salah seorang cikgu yang aku kenal mase sekolah rendah. Same garang juz aku x nmpk ape kebaikannye untuk aku. Mujur die x pernah ajar aku. Cume aku x paham, nape aku je mesti kene target??? baik die n suami die, same je membenci aku. Bukan aku je, my sis also slalu kene marah ngn dietyme die masih skola rendah. My sis pon benci die. Suami die plak x habis2 memalukan aku. Selalu meeting prefek, aku dimalukan. Katenye, aku x layak jadi prefek, perangai mengalahkan murid biase, suke buat bising dlm kelas, x menunjukkan tauladan kpd budak, n many more. Till now aku masih benci mereka berdue. Adekah mereka memang membenci anak2 arwah Zarin??? Aku x tau la. Moga dosa mereka terhadap kami diampunkan Allah even aku masih benci diorang

Tengah semangat je nak bukak new book di semester 2 ni, dapat plak bad news. My classmate ckp, PSPM semester 1 baru2 ni, resultnye agak teruk. Menurut ape yg kwn aku ckp, hanye 8 org drpd about 2000+++ dpt 4flat. Of course bukan aku. Bapak teruknye!!!! N ade dlm 150+++ akan ditendang drpd mtrx sbab dpt pointer 1.5---. Serius ini men"DOWN"kan aku. Cuak la. Kalau yg kene tendang tu aku, malu la aku. Haiyo... ape nk bwat ni??? Byk2 la aku berdoa moge2 aku x kene buang. Aku x mau kene tendang. Pasal exam ni, td baru je terbace blog my fwens, Faidzal. Die pown baru lps exam n menanti rslt. Katenye susah. But, bleh caye ke ckp die ni??? Kalau sesape kenal die memang ckp die ni x bleh pcaye. Hehehe.... sori faidzal. Maybe u talking da truth. But still aku x ley caye. This is what people said, psychology. Saje je 2. Nanti dpt rslt pown gempak gak. mcm member dpn bilik aku ni. Gebang je kate x bleh stdi la, x phm la, last2 4flat. Rase nk pukul je mamat ni. Tapi, bende ni jadi gak kat aku. Sumer xpect aku dpt rslt gmpk gle nti. Adoi... aku x pandai mane pon. Pas exam, classmate aku tye aku dpt jwb ke x. Sejujur2nye aku ckp aku x dpt jwb. Pastu ckp aku tipu. Pulak... ape ni wey??? aku x dpt jwb la. Nape mst xpect aku ni dewa??? Itu prasaan faidzal kowt. Hehehe...

Byk plak aku membebel ni. X maghrib lagi ni. Maybe bile wireless ok sket aku stori lagi. Aku nk Maghrib dlu. Jap gie kt msjd ade usrah. G2G. Bye!!!

Degup Jantung

Related Posts with Thumbnails

Pengunjungku Dari Luar Negara

free counters
Web Analytics