expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Followers

Korang Yang Ke...

Saturday, September 6, 2008

I'm Fasting!!!!!

Khamis aritu, Lecturer BI aku suruh kami pergi language lab untuk buat presentation pasal return assignment kami. Malangnya, grup aku x buat lagi power point tu. N lagi malang, semua grup pun x buat lagi!!! Alamak... marah la die. aku pn x tau ape alasan nak diberikan. then, kami pun berlakon la. Cucuk pendrive, then buat-buat tercari-cari mane power point 2. (padahal langsung x buat) Kemarahan lecturer aku memang meluap-luap la. Mujur bulan puase je. Dengan menahan perasaan n masih bersabar, die yelling "I'M FASTING!!!". Kesian pulak tgk die. Aku quite guilty la. Tapi semalam aku dah siapkan. N kami akan buat yang terbaik untuk present report kami. Harap-harap dapat la markah tinggi.

"FORGIVE ME MISS ZAKIAH!!!"

No comments:

Degup Jantung

Related Posts with Thumbnails

Pengunjungku Dari Luar Negara

free counters
Web Analytics