expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Followers

Korang Yang Ke...

Wednesday, September 3, 2008

1st time!!!

Ape yg 1st time?

Hahahaha...... Aku overnight la. 2 aku kate 1st time. Nak sambut merdeka kat Kuantan. Act, malas aku nk wat keje gini. Lgpn keje aku berlambak n berkepuk-kepuk. Tapi memang la pengalaman yang sangat berharga bagi aku.

Aku ngn Hadi n Pak Din keluar kolej lepas Zuhur. Capub dah keluar awal. kate nak beli tiket. Then sampai kat Benteng (betul ke aku eja ni?) pukul 3.30 ptg. Haha, budak nak balik outing, kami baru nak outing. Then, Capub dah menunggu kitorang kat sane. Kami pun naik teksi untuk ke t.c (Teluk Chempedak la...) Tapi kami x mandi la kat sane. Bahaya. Just jalan-jalan tepi pantai, then tah mcmmane tetibe bleh plak kami jungle trekking. Celanat. Letih aku. Tapi, yg beznye, ternampak la pulak orang tgh wat maksiat kat celah batu dalam hutan 2. Strategik sungguh tempatnye. Tak tau malu langsung. Biar la... Dah nafsu, x kuat iman, kalah la manusia tu. Paperpun, memang enjoy kat t.c. Petang tu, lepas melantak kfc, kami sambung jalan-jalan tepi pantai. Sempat amek gambar wat kenang-kenangan.

After Maghrib, kami naik teksi lagi untuk ke Megamall Kuantan utk sambut merdeka kat sane. Agak meriah jugak. Banyak gerai jual baju bundle, buku bundle, makanan, sekali tengok mcm kat uptown plak. Jalan-jalan, buang mase nak tgu pukul 12 malam. Detik merdeka. Sampai je detik 2, bunga api pun memercik la keluar. Memang meriah. Seronok aku tengok. After that, Sambung jalan-jalan sampai la uptown 2 tutup pukul 2 pagi. Tapi kami ni x tau hale tuju. Nak pegi mane ni?? Jalan-jalan sampai la nak dekat pukul 4 pagi. Kami x tidur pun . 1st time gak aku x tido semalaman ni. Ngantuk x payah nak cakap la. Kami berhenti kat bus stop, tengok mat rempit main kejar-kejar ngan polis. Haha... hebat la diorang ni. Lagi hebat kalau dah accident n patah sumer tulang. Padan muke. Sampai subuh, solat kat masjid. lepas sarapan, terus balik. Pak din x mau balik lagi. Nak beli tiket. Sampai kolej, aku mandi, n tido tepat pukul 10 pagi. Terbangun semule pukul 3 ptg.

Penatnye...

1 comment:

kembara_1990 said...

pehal tak sound awal2 nak kuar? aku lepak kuantan gak time mlm merdeka tu.. hahaha tapi takdela bawak awek

Degup Jantung

Related Posts with Thumbnails

Pengunjungku Dari Luar Negara

free counters
Web Analytics